۱۴ مرداد ۱۳۹۳، ۱۱:۴۶

نصیری با مهر مطرح کرد:

مردم قزوین در برگزاری یادواره های شهدا بی نظیر هستند

مردم قزوین در برگزاری یادواره های شهدا بی نظیر هستند

قزوین- خبرگزاری مهر: مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین گفت: استقبال مردم قزوین در میان استان های کشور در برگزاری یادواره های شهداء بی نظیر است.

نادر نصیری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارداشت: مردم ولایت مدار استان قزوین در هر کجای این استان که یادواره و بزرگداشتی برای شهداء برگزار می شود از کمک های بی دریغ و حضور خالصانه خود مضایقه نمی کنند و همین مسئله نشان از جایگاه والای فرهنگ ایثار و شهادت در میان مردم این استان دارد.

وی افزود: باید از مردم قزوین به خاطر این احترام و علاقه نسبت به خون پاک شهدا و فرزندان واقعی خود  قدردانی به عمل آورد.

نصیری بیان کرد: با این وجود از برخی مسئولین محترم استان گلایه داریم و انتظار داریم که در طرح هایی که مربوط به تکریم و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت است، توجه بیش تری را هم از جانب خود و هم از جانب نهادها و تشکیلات زیر مجموعه مبذول دارند.

وی توجه بیشتر به فرهنگ ایثار و شهادت را یکی از مهم ترین راه های تحقق سبک زندگی اسلامی که مورد تاکید فراوان اسلام و توصیه های مقام معظم رهبری قرار دارد، دانست و افزود: همه ما تا ابد مدیون خون و ایثار شهداء هستیم و حتی امروز که از حضور آنها بی بهره ایم دم مسیحایی و دعای شهداء، حلال بسیاری از مشکلات این سرزمین و دافع دسیسه های دشمنان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان قزوین ادامه داد: لازم است که دستگاه های مختلف دولتی و اجرایی در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان پرسنل خود و مردم  توجه بیشتری داشته باشند و جامعه و بنیاد شهید را در ارائه الگو و سرمشق از زندگی شهیدان به جوانان نسل امروز، علی الخصوص مردم عزیز قزوین یاری دهند.
 

کد خبر 2343585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha